sobota, 26 maja 2012

Chapter 8

   I Zaczęliśmy Oglądać Strasznego Filma.
- Nw, Czy To Dobry Pomysł, Nie Lubie Horrorów...- Skomentował Liam, Gdy Włożyłam Płytę Do DVD.
- Czyżby Nasz Daddy Miał Pietra ?- Spytał Loui.
- Nie, Ja Tylko Dbam O Waszą Psychikę.- Odparł.
Louis Się Roześmiał.
- Tak Poza Tym To Nie Jest Horror, Tylko Thriller- Skomentowałam Wypowiedź Li.
- Horror Nie Horror, Thriller Nie Thriller, Oglądamy To- Powiedział Lou.
  Włączyłam Film I Poszłam Po Przekąski. Wzięłam Również Herbatkę Dla Lou , Bo Liam Narzekał, Że Wgl Się Nim Nie Interesuję...

                                                 ***

- NIE OTWIERAJ TEJ SZAFY !- Wrzasnął Lou.
Liam Przytulał Się Do Niego Szepcząc Cichutko : Wyłącz Ten Film, Wyłącz Ten Film, Wyłącz Ten Film...
< Dziewczynka Otworzyła Szafę >

Reakcja Lou :


Reakcja Liam'a :
tumblr_lwylfmDH311r5rc8fo2_250.gif

Moja Reakcja :

X D.

- Ash, Mogłabyś Przestać Nas Nagrywać, Oddać Mi Tą Kamerę I Skupić Się Na Filmie ?- Spytał Liam.
- No Ok, Ok...- I W Ten Sposób Daddy Odebrał Mi Moje Cudeńko Oraz Zaczął Coś Na Nim Przeglądać. Pewnie Pod Pretekstem Przestania Oglądania Filmu X D.

W Momencie, Gdy Dziewczynka Została Znaleziona W Piwnicy Przez Jakiegoś Gościa , Piszczeliśmy. Wtem, Do Domu Wparowała Wesoła Ferajna. Znów Zaczęliśmy Krzyczeć X D.
- Co Tu Się Dzieje ?- Spytała Cleo.
- Ale Nas Przestraszyliście...- Złapał Się Za Serce Liam.
- Ah, Tak...- Cleo I Hazza Zaśmieli Się.
- Z Czego Rżycie ?- Spytał Lou.
- Bo Tak...- Cleo Jeszcze Raz Się Zaśmiała. Widać Było, Że Nieźle Się Upili. Zayn Chyba Najbardziej Ucierpiał. Bidulek Z Wykończenia Rzucił Się Na Kanapę Ledwo Przytomny. Niall Znów Zaczął Gadać Coś O Jednorożcach, A Cleo I Haz Śmieli Się Jak Opętani.
- Paczajcie Co Mamy- Uśmiechnięty Lokers Wyjął Z Kieszeni Małą Karteczkę :
- Łapcie !- Krzyknął I Zamiast Rzucić Nabytek Do Nas, Upuścił Go Na Ziemię X D
Podeszłam I Podniosłam Karteczkę. Oto Co Ujrzałam :

- KUPILIŚCIE BILET NA KONCERT MILEY CYRUS ?!- Wydarłam Się. Nasza Dwójeczka Nie Mogła Powstrzymać Się Od Śmiechu.
- Ma Być Dużo Efektów Specjalnych. A Co, Jak W Tych Efektach Będą Też JEDNOROŻCE ?! Mamy Wejście Za Kulisy, Zobaczę Mistyczne Stworzenie Miley Cyrus ! - Podniecił Się Horan.

_____________

No, Kochani, 1O wyświetleń I Dobijemy Do 1OOO. Super Długaśna Notka Już Się Szykuje : ).

Jak Podoba Wam Się Rozdział? W Następnym Trochę Urozmaicę Fabułę < 3. Między Innymi Będzie Nowa Bohaterka [ Może Kilka Bohaterów ? ] I Ciekawy Zwrot Akcji : D

Jak Podoba Wam Się Nowa Dziewczyna Zayn'a, Perrie ? Średnio Ją Lubię, Ale Nie Wyzywam Ją Czy Coś Takiego, Cieszę Się Szczęściem Malik'a < 3.

Nuta Na Dziś :

  Cher Lloyd- Want U Back [ Wersja Amerykańska ] 







1 komentarz:

  1. Super, czekam na nexta .
    I zapraszam do mnie :
    http://i-wantmystory.blogspot.com/2012/05/2.html

    OdpowiedzUsuń