środa, 9 maja 2012

Chapter 5

   Poszłam Zrobić To Śniadanko. Słyszałam Głośny Śmiech Chłopców I Krzyki Cleo Typu : " Ej ! Żelki Są Na Suficie ! " Albo " Louis, Zostaw Te Marchewki, Z Ogródka Nic Nie Można Wyrywać ! ". W Tym Czasie Smażyłam Naleśniki Podśpiewując Piosenkę " Call Me Maybe " [ Kliknij Aby Posłuchać ].
- Zgłoś Się Do X - Factor'a - Usłyszałam Głos Za Sobą.
Podskoczyłam.
- Jej, Wystraszyłeś Mnie !- Odwróciłam Się Do Niego Przodem I Dźgnęłam Go W Brzuch. A Był To Zayn.
- Widziałem- Uśmiechnął Się.
Wtem Do Kuchni Wszedł Niller.
- Kiedy Te Naleśniki ?! Kiedy Te Naleśniki ?! - Krzyczał.
- Za Chwilę, Nie Jaraj Się Aż Tak- I Wróciłam Do Robienia Naleśników.
Chłopcy Stali Tak Przez Chwilę Obserwując Co Robię. Najwidoczniej Szybko Im Się To Znudziło, Bo Zaraz Wyszli Z Kuchni.
[ Naleśniki ]

Gdy Weszłam Do Pomieszczenia ,W Którym Siedzieli Chłopcy Położyłam Dużą Tackę Z Talerzami Na Stole.
Zerkałam To Na Jednego, To Na Drugiego...
Cisza.
Niall Ospale Wyciągnął Rękę Po Swój Talerz, Po Czym Powoli Zaczął Gryźć Śniadanie. Chłopcy Poszli W Jego Ślady.
- Co Wy Tacy Bez Życia ?- Spytałam.
- Talent Nas Męczy- Odpowiedział Lou.
Parsknęłam
- To Nie Jest Śmieszne. - Upomniał Haz.
- Oczywiście- Udałam Powagę.- Czemu Talent Was Męczy ?
- Znasz To Uczucie Kiedy Masz Pasję I Możesz Ją Wykonywać Przez Cały Czas I Jeszcze Raz I Again, Again, Again, Again... - Mówił Blondyn.
- Nie ?- Powiedziałam Z Zdziwieniem.
- W Takim Razie Nas Nie Zrozumiesz...
- Przecież Fanki To Lubią.
- Wiemy !- Krzyknął Louis I Zaczął Się Śmiać.- KOCHAM DIRECTIONERS !- Zaczął Się Wydzierać.
Włożyliśmy Do Wieży Stereo Płytę Z Piosenkami. Rozbrzmiała Piosenka Madonny I Justin'a Timberlake'a  ,Pt. 4 Minutes [ Kliknij Aby Posłuchać ]  ( Wiem ,Że Ta Piosenka Jest Stara, Ale Mimo Wszystko Ją Kocham : )
Harry Zaczął Tańczyć. Od Naszego Pierwszego Spotkania Myślałam, Że Jest Raczej Smętny. Zaraz Wszyscy Poderwali Się Do Tańca X D
[ Taniec Chłopców ]  ( No Po Prostu Musiałam To Wstawić X D Jebłam : D ) :

 
Tumblr_m3kv2sxbqh1rryurto1_500_large
Tumblr_m3cpvtxyrg1qch4u1o1_500_large


- Eee... Rzuciło Wam Się Na Mózg ?- Spytała Cleo. Nawet Nie Zauważyłam Kiedy Weszła Do Pomieszczenia. Pewnie Przed Chwilą X D.
- Nie, Wszyscy Zdrowi- Rzucił Harry.
- Właśnie Widzę- Odrzuciła Pasmo Włosów Z Ramienia, Po Czym Wzięła Do Buzi Kawałek Naleśnika. - Mmm... Jaka Rozpusta- Oblizała Palce.- Nie Wolelibyście Zaszaleć Na Prawdziwej Imprezie, W Prawdziwym Klubie Z Prawdziwym DJ-em zamiast Wieży Stereo ?- Spytała. Chłopcy Spojrzeli Na Siebie.
- Rozumiem ,Że Chcesz Się Upić- Powiedział Lokers. Przytaknęła.- Wchodzę W To- Przybił Piątkę Z Mulatem.
- Wiesz ,Że Ja zawsze Chętna Na Imprezkę- Zaczęłam Jeść Jeszcze Jednego Naleśnika.
- A Ja Nie Piję- Powiedział Liam- Ale Chętnie Zawiozę Was Do Domu- Zaproponował.
- No To Gites Majonez !- Krzyknęłam.
- Też Chce Iść ! Pokażę Wam Co To Znaczy " Movies Like Niller " X D- Krzyknął Blondyn Zabawnie Poruszając Biodrami ( Paczaj Obrazek Wyżej ).
- Skoro Wszyscy, To Wszyscy- Wzruszył Ramionami Louis.
- No To Gites Malines- Powiedziała Cleo.


- O Której Po Was Przyjechać ?- Spytał Harry Na Wychodnym.
- Ok. 20...- Powiedziała Cleo.
- Do Zobaczenia - Krzyczeli Wszyscy.
- To Będzie Impra Stulecia- Zaśmiałam Się.
- Wiem- Powiedziała Cleo.- Lece Przygotować Dla Nas Cienie Do Powiek!


__________________

O Rajusiu, 5OO Wyś. ! < 3
I LOVE U ! Xx

Słuchajcie Jest Tak : Jak Dobijemy Do 1.OOO To Zrobię Specjalnie Dla Was Taką Super-Hiper-Mega Długaśną Notkę Z Mnóstwem Ruchomych Gifów, Obrazków ,Muzyki Itd. ...  ! : )


Nuta Na Dziś :

Justin Bieber- Boyfriend







2 komentarze:

  1. super
    czekam na nexta
    zapraszam do mnie ---> http://i-can-not-believe-i-let-you-go-when.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega^^ Niemoge sie doczekac nn;*. Zapraszam do mnie http://opowiadanieone-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń