niedziela, 20 maja 2012

Chapter 7

- Ale Po Co ?- Spytałam Na Wieść, Że Lou Symulował Chorobę.
- Aby...- Nie Dokończył, Bo Zadzwonił Mu Telefon. Zerknął Na Wyświetlacz.- Sorry, To Liam...
I Tak Zaczął Gadać:
- Tak, Jestem... Tak, Wziąłem Leki... Tak, Ash Się Mną Opiekuje... Tak, Potrzebuje Kilka Marchewek... Tak Leże W Łóżku...- Zerkał Na Mnie I Uśmiechał Się Delikatnie. Wreszcie Odłożył Słuchawkę.
- Martwią Się O Ciebie- Zaczęłam.
- Wiem... Liam Zaraz Tu Będzie... -
- Jak To ? Tak Szybko ?- Spytałam.
- Powiedział ,Że Jedzie Jak Szalony... - Machnął Ręką. Usiadłam Sobie Obok Niego.
Chłopak Nagle Wstał I Włączył Radio. Leciało Akurat Ai Se Eu Te Pego.
- Chodź, Potańczymy !- Krzyknął , Po Czym Na Słowo " Pego " Zrobił Tak :


- Lou, Opanuj Się, Usiądź...- Powiedziałam.
- Ale LOUIS CHCE DANCE !- Zrobił Swój Wyjebisty Ruch " Pego " X D
- Chcesz Dance ? Trzeba Było Jechać Do Klubu-
- Nio Plose, Plose, Plose, Ploseee- Zrobił Oczka Z Shrek'a.
- No Ok, Ok... - I Zrobiłam Jego Ruch " Pego ". W Tym Samym Czasie Do Mieszkania Wszedł Liam.
Zrobił Minę Ala WTF.
- Ashley, Co Ty Mu Robisz ?
- Ja ? Ale Ja Nic...
- Biednego Louis'a Męczą Tańcem , Tak ? Chodź, Położysz Się Na Kanapie...- Powiedział Li.
Marchewkowy Posłusznie Udał Się Na Miejsce Spoczynku.
- No Ale Ja Nic Nie...
- Ash, Nie Wysilaj Się- Powiedział Liam- Przyniosę Ci Marchewkę.- Zwrócił Się Do Louis'a I Zniknął.
Tomo Puścił Do Mnie Oczko.

Zaraz Wrócił Liam Razem Z Marchewką.
- Jedz Sobie.- I Znów Zniknął Za Ścianą. Patrzyłam Jak Marchewka Zajada Marchewkę X D.
Zaraz Wrócił Lia.
- Jak Zjesz, Mam Dla Ciebie Kisielek Marchewkowy- Postawił Miskę Na Stole. Lou Zaklaskał W Dłonie.
- Thx, Daddy- Uśmiechnął Się I Podszedł Do Stoliczka. Wyjął Z Kisiela ( Chyba Tak To Się Odmienia X D ) Widelec...
Skoczyłam Do Kuchni. Wyjęłam Z Szuflady Łyżeczkę I Zaniosłam Ją Do Pokoju.
- Czy Tym Nie Będzie Łatwiej?- Spytałam.
Liam Podskoczył I Schował Się Za Kanapę.
  
- Typowe- Machnęłam Ręką I Podałam Łyżeczkę Lou.
Zerknęłam Na Zegarek. 21.56.
- To Co ? Oglądamy Jakiegoś Filma ?- Spytałam.

____________________

Po Pierwsze Dziękuje Za TYLE Wyświetleń.
Ostatnio Było 5OO.
Wchodzę Wczoraj : 72O
Wchodzę Dzisiaj : 824
< 3.

Czekamy Na 1OOO Wyś. ! : ]

Chciałam Wam Powiedzieć ,Że W Piątek ( Tj. 18 Maj ) Urodziła Się Moja Siostrzyczka Cioteczna ! < 3. Ma Na Imię Maja <3. Aww, Dzisiaj Odwiedziłam Ją I Moją Ciocię W Szpitalu... Ale Z Niej Słodziak ! < 3.

Nutka Na Dziś :

 ♥ Jennifer Lopez Ft. Pitbull- Dance Again ♥

1 komentarz:

  1. nutka świetna,rozdział też :) jejku,narodziny są czymś niewyobrażalnie super,więc zazdroszczę! xx
    www.steal-heart.blogspot.com
    www.unusual-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń