piątek, 11 maja 2012

Chapter 6

   Wpadłyśmy Z Cleo W  Wir Przygotowań. Cienie, Tusze, Szminki, Błyszczyki, Podkłady, Pudry, Lakiery, Korektor... ( Nie Musicie Paczać Tych Linków, Dodałam Je Z Nudów X D )
Końcowy Make- up :
Cleo
Ashley
Przyszedł Czas Na Stroje, Buty, Dodatki...
- Co Zakładasz ?- Spytałam Nagle.
- Nw. Zwykle Mam Dylemat, Ale Dziś Poprostu Nie Mam Co Na Sb Włożyć...- Stwierdziła Z Smutkiem.
- To Co ? Zakupy ?- Uśmiechnęłam Się.
- Podoba Mi Się Twój Tok Myślenia.

                         ***
- PRZYSZŁA DOSTAWA !- Krzyczała Cleo Już Z Daleka Wskazując Palcem Na Szybę.
Ruszyłyśmy Ku Miejscy Z Błogosławieństwem Na Półkach X D.
- I Jak ?- Spytałam Cleo Patrząc Na Różową Mini.
- Niee, Zbyt Dziewczęca.
- WTF ?
- Ma Być Kobieco I Seksownie ,A Nie Słodko I Uroczo- Upomniała Mnie. Znów Zaczęłam Grzebać W Stercie Ubrań.
Przeszłyśmy Do Wieszaków. Sporo Tego Było...
Zegar Wybił Godzinę 19.3O. Zestresowałam Się, Już Tak Późno A My Jeszcze Nic Nie Mamy !
- Co Powiesz O Tych ?- Wyrwała Mnie Z Przemyśleń Cleo.
- Mogą Być A Teraz... GOŁ DO PRZEBIERALNI !- Niemalże Wepchnęłam Ją Do Przymierzalni, Po Czym Sama Powędrowałam Się Przebrać.
Po Chwili Oby Dwie Stałyśmy Twarzą W Twarz.
- Uuu, Jak Bosko !- Krzyknęła.- Bierzem !
I Powędrowałyśmy Do Kasy.
W Drodze Powrotnej Doznałam Nagłego Olśnienia.
- A Co Z Butami ?!
- Nikt Nie Zwróci Uwagi Na Starocie Z Naszej Szafy ,Gdy Włożymy Te Odlotowe Ciuszki !- Machnęła Ręką ,Po Czym Otworzyła Drzwi Do Mieszkania.
Cleo : Strój .
Ashley : Strój .
Zanim Się Spostrzegłyśmy, Usłyszałyśmy Dzwonek Do Drzwi.
Ja Zostałam W Salonie, Natomiast Cleo Poszła Przywitać Chłopców.
Już Od Progu Słyszałam : " OoO... Sexy " , " Idziemy Na Dyske Czy Do Klubu GoGo ? ".
- Tak, Tak Oczywiście, Będziemy Robić Striptiz... - Krzyknęłam.
- No To Cool- Hazza Wparował Do Pokoju. Zaraz Po Nim Przyszedł Niall. Wyrwał Mi Z Ręki Kubełek Popcornu ( Sama Nw Kiedy Go Zrobiłam X D )
- Ej ! Ja To Jadłam !- Dostałam Ataku Bulwersu.
- Świetnie To Ujęłaś." Jadłam "
- Wredny Nialler...
Zaraz Cała Reszta Wparowała Do Pomieszczenia.
- Vas Happenin' ?!- Krzyknął Zayn.
- No Spoczko.- Powiedziałam.- Idziemy ? Bo Się Ściemnia.
 
- Oł Jeah, Bejbee !- Krzyknął Hazza.
- Czekajcie... Jakoś Tak... Niedobrze Mi...- Zaczął Lou.
- Jak To ? - Przystanęłam.- Głowa Cie Boli ?
- Noo...
Staliśmy Tak Wszyscy Przez Chwile W Milczeniu Patrząc Jak Marchewkowy Cierpi, Po Czym Głos Wzięła Cleo :
- Ok, Ashka Zostanie Z Poszkodowanym , A Li Podwiezie Mnie, Lokowiastego, Blondaska I Mulacika Na Party.-
- Eee... Czemu Ja ?- Zdziwiłam Się.
- Uczyłaś Się Pierwszej Pomocy, Lecz Go !- Krzyknęła.
- Leo, Pierwsza Pomoc Służy Do Pomagania W Nagłych Wypadkach ,A Nie Na Jakiś Tam Ból Gło...- Nie Dokończyłam ,Bo Nasi Towarzysze Już Poszli.
Skoczyłam Do Apteczki Po Apap.
- Masz- Rzuciłam Mu Opakowanie I Podałam Szklankę Wody.- Weź Jedną. - Lou Napił Się Łyka Wody, Odstawił Ją Na Stoliczek, Rzucił W Kąt Leki I Uśmiechnął Się Delikatnie.
- Wolisz Ibuprom ?- Spytałam.
- Nie Chce Leków.- Zaśmiał Się.
- Chwila... Symulowałeś !-
- Barwo, Ash. Co Jak Co, Ale Zapłon To Ty Masz Niezły.
- Ale Po Co ?- Spytałam.

______________________

Wiem ,Że Szybko Dodałam- Tak Dla zabicia Czasu : )
Kocham Pisać To Opowiadanie < 3.

Jak Już Wcześniej Wspomniałam 1.OOO Wyś. = Super-Hiper-Długaśna Notka Z Gifami, Zdjęciami Itd. : )

Słyszeliście O Tej Złotej Płycie ? Chłopcy Podziękowali Nam Na Twitterze ! < 3
Ostatnio Była Też Akcja Na TT. Chciałyśmy Trafić Do Trendsów, Ale Niestety Nie Byłyśmy Zbytnio Zorganizowane- Były Dwa Hasła... Poza Tym Uważam ,Że Bez Sensu Jest Robić Taką Akcję W Tym Samym Czasie Co Ok. 5 Innych Krajów... Francja Była Bardzo Wysoko, Turcja Dostała Się Chociaż Na Chwilę, Holandia Trochę Się Utrzymała ,Włochy Były Aż Dwa Razy, A O Polsce Ani Śladu... Słyszałam Coś ,Że Niemcy Też Próbowali Się Dostać, Ale To Tylko Plotki.
Ale Się Rozpisałam X D.

CZEKAMY NA MORE THAN THIS ! < 3

Nutka Na Dziś :

 Rihanna- Where Have You Been 


 

1 komentarz:

  1. O Matko, Ale Cudny <3OOO

    Prosze, Wstaw Szybko Kolejny ! :*

    OdpowiedzUsuń