czwartek, 19 kwietnia 2012

Chapter 3


  Na Zielonej, Pięknie Oświetlonej Przez Słońce Łące, Siedziałam Na Trawie Zrywając Kwiatki. Zaraz Po Zerwaniu Układałam Je Do Koszyczka. Było To Pracochłonne, Ale Przyjemne. 

 Jeden Kwiatek... Dwa Kwiatki... Trzy Kwiatki... Siedem Kwiatków... Osiemdziesiąt Sześć Kwiatków... x DDD . 
   Gdy Zebrałam Już Kwiatki Z Caaałej Łąki, Znalazłam Jakieś Drzewko, Wyjęłam Książkę, Posypałam Ją Pachnącymi Płatkami Róż I Pogrążyłam Się W Lekturze. 

 


   Z Mego Bardzo Spokojnego Snu Wyrwał Mnie Krzyk Dochodzący Z Zewnątrz. 
Otworzyłam Oczy I Zaczęłam Nasłuchiwać 
- Niall, Do Cholery Jasnej, Czemu Trzymasz Mnie Za Moje Klejnoty ?! 
- Nw Zayn, Pamiętam Tylko ,Że Położyłem Się Spać Obok Jednorożca I Chciałem Dotchnąć Jego Rogu... 
- Dobra ! Nie Chce Znać Szczegółów !
   Ruszyłam Zwłoki Spod Ciepłego Śpiwora. Cleo Też Zaczęła Się Poruszać. 
- Jebło Ich ?- Spytała Przecierając Oczy Wierzchem Dłoni. 
- Tak- Odpowiedziałam Stając Na Równe Nogi. Cleo Poszła W Moje Ślady. 
Wyjrzałyśmy Zza Płachty Namiotu.    
- Chłopcy ? - Spytałam. Zaraz Zza Kolejnych " Domków Leśnych " Wyszedł Lou I Harry. 
- Co Jest ?- Spytał Ten Drugi. 
W Odpowiedzi Usłyszeliśmy Tylko Głos Liam'a ,Który Prawił Kazania Na Temat Krzyków, Gdy Inni Jeszcze Śpią. 
- Pierwszy Raz W Życiu To Nie Mi I Niall'owi Się Obrywa, Tylko Zayn'owi I Niall'owi. 
- Tak, To Dziwne. - Przyznał Lou Z Uśmiechem. 
Weszliśmy To Niallznotu ( Czyt. Najlznotu. ) ( To Połączenie Niall'a, Zayn'a I Namiotu x DD ). 
Blondyn Siedział W Siadzie Krzyżnem Uważnie Obserwując Liam'a. Zayn Zaś Leżał W Śpiworze Ospale Przecierając Oczy. 
Lou Zaśmiał Się. 
- Jak Wam Się Razem Spało, Gołąbeczki ?- Spytał Z Bananem Na Twarzy. 
- Gdyby Ominąć Molestowanie Seksualne Przez Mojego Współlokatora Podczas Snu, To Fantastycznie- Odparł Zayn. 
- Przecież Ci To Już Tłumaczyłem !- Mały Irlandczyk Doznał Ataku Bulwersu.- Au, Moja Głowa... 
- Nie Krzycz, Masz Kaca- Powiedział Harry. 
Blondyn Wepchnął Się Do Śpiwora Mulata. 
- Daddy !- Krzyknął Zayn. 
- Niall, Wyłaź Stamtąd, Masz Swój Śpiwór- Powiedział Liam. Żarłoczek, Chodź Niechętnie, Przeniósł Się Do Drugiego Łoża. Cleo Zrobiła Minę "WTF" ?! 
- Wy Tak Zawsze ?- Spytała. Chłopcy Przytaknęli.- A Ja Myślałam ,Że To Ash Ma Coś Nie Po Kolei... 
-Ej !- Jebnęłam Ją Łokciem W Ramię. Zrobiła Oczy Killer'a I Zaczęła Rozmasowywać Miejsce Uderzenia. 
- Jeżeli Będę Miała Sińca, Będziesz Płacić Za Moją Pierwszą Bluzkę Z Długim Rękawem...- Zagroziła. 
- Wy Tak Zawsze ?- Spytał Zayn. Przytaknęłyśmy. 
Zaczęliśmy Powoli Zbierać Swoje Zabawki... 



                                                          ***



- To Co ? Gdzie Mieszkacie ?- Spytał Harry Po Drodze Do Auta. 
- W Tej Chwili U Mnie.- Odpowiedziała Szybko Cleo.
- Tzn. ?- Dopytywał Się Zayn. 
- < ADRES SILNIE STRZEŻONY > - Cleo. 
- Fajne. Podwieziemy Was- Oznajmił Liam Otwierając Nam Drzwi Samochodu. 



-Kto Kieruje ?
- Ponieważ Przyjechaliście Moim Autem, Ja Poprowadzę- Rzucił Do Chłopców Harry. 
- OoO , Moja Gitara !- Wrzasnął Niall I Przez Całą Drogę Grał, A Chłopcy śpiewali :

(  Puśćcie Sb x DD )






It feels like we been living in fast-foward
Another moment passing by
The party's ending but it's now or never
Nobody's going home tonight

Katy Perry's on replay,
 
She's on replay
 
DJ got the floor to shake
 
The floor to shake
 
People going all the way
 
Yeah, all the way
 
I'm still wide awake

I wanna stay up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you

Up all night
Like this, all night, hey
Up all night
Like this, all night, hey
Up all night

Don't even care about the table breaking
We only wanna have a laugh
I'm only thinking 'bout this girl I'm seeing
I hope she wanna kiss me back

Katy Perry's on replay,
 
She's on replay
 
DJ got the floor to shake
 
The floor to shake
 
People going all the way
 
Yeah, all the way
 
I'm still wide awake

I wanna stay up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you

Up all night
Like this, all night, hey
Up all night
Like this, all night, hey
Up all night

Katy Perry's on replay
She's on replay
(We're gonna want to stay up all night)
DJ got the floor to shake
The floor to shake
(We're gonna want to stay up all night)
Up all night, up all night
(We're gonna want to stay up all night)

I wanna stay up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you

Up all night
Like this, all night, hey
Up all night
Like this, all night, hey
Up all night


- Ładnie- Pochwaliłam.
-Dzięki- Odpowiedzieli Chórem.

- Jesteśmy. Odprowadzić Was Pod Drzwi ?- Spytał Li.
-Nie Trzeba- Odpowiedziała Cleo.
- Dzięki Za Podwózkę- Rzuciłam.
- Nie Dziękuj- Lou Uśmiechnął Się.
Pomachałyśmy Im Na Pożegnanie.
- Jak Myślisz ? Wszystkie Fanki Tak Porywają ?- Spytała.
- Nw, Ale Ja Mogę Porywana Być Codziennie.
- Ja Też.
I Ruszyłyśmy Do Domu Cleo.   

________________

Chciałam Zacząć Od Podziękowania Za 200 Wyświetleń : ).  Thank U, U’re So So So Amazing XoXo.

+   
Głosujcie Na Ulubionego Bohatera Opo W Ankiecie : ).

Nuta Na Dziś :

  Jasmine V- Crew Love Ft. JDrew   





     




2 komentarze:

  1. Śliczne , Zapraszam Na http://frolen.blog.onet.pl/ < 33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne , bardzo mi się podoba twoje opowiadanie ;D Xx.

    OdpowiedzUsuń