czwartek, 5 kwietnia 2012

Prologue

Siedziałam Tak Z Cleo Na TT Spamując Do One Direction. Po Chyba 1OOO Wysłanych Błagań O Przyjazd Do Paryża, Postanowiłyśmy Pójść Na Jakąś Imprezę.
- W Co Ja Mam Się Ubrać ?!- Wrzasnęła Mi Do Ucha.
-Nw. Załóż Coś Sexi- Usiadłam Na Łóżku. Cleo Poszperała Trochę W swojej Szafie I Wyjęła Dwie Kreacje.
-Czarna Mini Czy Może Biała Do Połowy Ud ?- Spoglądała To na jedną, To Na Drugą Sukienkę.- Czarna Mini- Powiedziała Rzucając Biały Strój Za Siebie.-  Ty Co Zakładasz?
- Twój Odrzucony Wybór- Wstałam Z Miejsca I Podniosłam Z Ziemi Białą Sukienkę.
- Plus Jakieś Ozdóbki ?- Spytała Wyjmując Z Regału Kuferek Z Biżuterią. Wybrałyśmy Najpotrzebniejsze Rzeczy.

-Gotowa ? - Spytałam Po Jakimś Czasie. Cleo Psiknęła Się Mocnymi Perfumami W Ciekawej Fiolce.
- Gotowa - I Wyszłyśmy Z Mieszkania.
Już Po Chwili Mogłyśmy Usłyszeć Głośną Muzykę. Jednak Nikt Się Nie Bawił, Wszyscy Stali Przed Klubem Głośno Piszcząc. Wtem Z Tłumu Wyłonił Się Mężczyzna Z Kapturem Na Głowie.
-Patrz- Wskazała Go Palcem Cleo.- Co On Się Tak Ukrywa?
- Nw. Chodźmy To Sprawdzić- Zaproponowałam. I Tak Właśnie Zaczęłyśmy Głupią Zabawę W Detektywów.

____________________-

I Jest Prolog : )

Jak Wam Się Podoba? : D.


Nuta Na Dziś:

    ♥ Demi Lovato - Give Your Heart A Break ♥

1 komentarz: