środa, 11 kwietnia 2012

Chapter 1

   Zaczęłyśmy Śledzić Faceta Z Kapturem. Po Wyjściu Z Klubu Zaczął Kierować Się W Stronę Cmentarza.
Wszedł Tam, Przechodząc Obok Nagrobków.
- Co Ten Pojebaniec Wyprawia ? - Szepnęła Cleo.
- Nie Mam Pojęcia, Wiem Tyle Samo Co Ty - Odszepnęłam.
Tajemniczy Nieznajomy Zniknął Z Kolejnym Zakrętem.
- I Co Teraz ?- Spytałam.
- Jak To "Co" ? Idziemy !- Pociągnęła Mnie Za Rękę.
- A Co Jak To Zboczeniec, Gwałciciel Itd. ?- Spytałam Gdy Weszłyśmy Na Cmentarz.
- Najwyżej Wykorzysta Cie Seksualnie I Wyjdzie- Parsknęła Śmiechem- Ash, On Podsycił Moją Ciekawość !-
Cała Cleo. Co Jak Co, Ale Jak Coś Ją Zaciekawi To Karabinami Jej Nie Zmusisz Aby Odpuściła.
 
 Wchodziłyśmy W Głąb Cmentarza. Czemu Jest Taki Długi ? A Kto To Kurw* Wie...  x DDD
Schowałyśmy Się Za Jakimś Wielkim Nagrobkiem. Dziwny Facet Rozmawiał Z Zayn'em Malik'iem. Z Ich Rozmowy Nie Dało Się Nic Usłyszeć, Byłyśmy Za Dalekoo... Chwila, Wróć ---> ZAYN MALIK ?! Co Ten Słodki, Przecudny I Wgl Uroczy Człowiek Tu Do Cholery Robi ?!
-Czy To Jest...- Zaczęłam.
-Tak, To On- Przerwała Mi Cleo.
- Ale Co On Tu...
-A Co Ja Kurna Wizjoner ?!- Warknęła.
- Ciszej ,Bo Nas Usłyszą - Powiedziałam.
- W Dupie To Mam, Niech ...- Nasze Szepty Przerwał Głośny Śmiech Chłopców.- Wiesz, Coś Mało Tu Słychać...
- No Co Ty Nie Powiesz ?! Brawo Cleo, Na Serio Bravo. Normalnie Powinnaś Dostać Owacje Na Stojąco, Albo Nawet Oscara ! - Dziewczyna Zaśmiała Się
- Z Grzeczności Nie Zaprzeczę -
Przyuważyłam ,Że Obok Chłopców Stoi Jakiś Czarny Samochód Z Przyciemnionymi Szybami.  Jedna Z Nich Otwarła Się ,Ukazując Louis'a Tomlinson'a. Razem Z Cleo Ruszyłyśmy Się I Stanęłyśmy Za Innym Nagrobkiem. Był On Zdecydowanie Bliżej. Nie Mogłyśmy Już Szeptać.
- [ ... ] i ?- Spytał Mulat.
- I To ,Że Niall Nieźle Się Najebał W Tym Klubie.- Powiedział Louis. Zakapturzona Postać Się Zaśmiała.
- Taaa, On Ma Słabe Nerwy- Powiedział.
Wtem Zauważyłam ,Że Gościu Którego Śledziłyśmy Zdejmuje Kaptur. Ponieważ Cleo Miała Lepszy Widok, A Ja Zbytnio Nie Widziałam Kim Była Zakapturzona Postać, Zaczęłam Się Na Niej Pokładać.
- Co Ty Rb ?- Szepnęła Mi Cichutko Do Ucha.
- Nic Nie Widzę- Szepnęłam Prawie Nie Słyszalnie.
I Wtem Się Zaczęło.
Cleo Straciła Równowagę Na Swoich Szpilkach, Powodując Zrzucenie Mnie Na Ziemie. Runęłam Jak Długa, Ciągnąc Ją Za Sobą. Wpadłyśmy W Krzaki Wywołując Przy Tym Dużo Hałasu.
- Auuu ! Ciągniesz Mnie za Włosy ! - Krzyknęłam.
- Zgubiłam Kolczyk ! Zgubiłam Kolczyk !- Zaczęła Się Wydzierać.
- Na Prawdę Cleo ? To Cię Teraz Martwi ?!
- Tak ! To Te Śliczne, Brylantowe... - Zaczęła Nerwowo Raczkować Po Krzakach.
- Ekhem.- Usłyszałyśmy ,Po Czym Momentalnie Spojrzałyśmy Na Nasze "Ofiary" ,Które Śledziłyśmy.- Przeszkadzamy ?- Spytał Zayn.
- Yyy...- Zmieszałam Się.
Cleo Szybko Wstała Z Ziemi Podciągając Sukienkę. Poszłam W Jej Ślady.
- No Wiecie... Wracamy Z Grobu Jej Babci- Wskazała Na Mnie Palcem.
- W Takich Strojach ?- Zdziwiła Się Zakapturzona Postać. Był Nim Harry Styles.
- Widzicie, Moja Koleżanka Ma Bardzo Duży Szacunek Do Osób Umarłych. No Wiecie, Katoliczka I Takie Tam... - Zaśmiała Się Nerwowo.
- A Jak Wyjaśnisz Nam...- Zaczął Louis.
- Żadnych Pytań ! Dziewczyna Już Zbyt Dużo Przeżyła, Oszczędźcie Jej Cierpienia- Zrobiłam Facepalm'a. Mulat Najwidoczniej To Zauważył, Bo Zaśmiał Się.
- Taa, A Tak Na Serio ?- Spytał. Cleo Spojrzała Na Mnie Poddenerwowana, Skończyły Jej Się Pomysły. Ja Też Nie Miałam Co Wykombinować, Przecież Wyszłam Do Klubu Żeby Się Tylko Napić! - No Więc ?
- Ah, Śledziłyśmy Go !- Powiedziałam Z Bezradności Pokazując Palcem Na "Kapturka" x DD.
- Sorry, Nie Rozdaję Dziś Autografów- Wypalił, Po Czym Odwrócił Wzrok I Machnął Na Nas Ręką. Cleo Zrobiła Minę Świadczącą O Tym ,Że Nie Podobało Się Jej To, Co Przed Chwilą Powiedział Lokers. Lubi One Direction, Ale Nie Znosi Gwiazdek Zakochanych W Sobie. Co Prawda Nic Jeszcze O Tym Nie Świadczyło, Lecz Cleo Zrozumiała To Inaczej.
Jak ? Pewnie Zaraz Się Dowiem, Gdy Mu Wygarnie...
- Cleo, Opanuj Emocje- Szepnęłam.
- Tylko Mu Coś Powiem- I Ruszyła Ku Harr'emu.

_________________

: ) Troche Was tutaj Od Prologu Weszło, Thx : *

I Jak ? x DDD

Nuta Na Dziś:

   Katy Perry - Part Of Me  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz