wtorek, 19 czerwca 2012

Czyżby Koniec ?

Wiecie, Zastanawiam Się Nad Skończeniem Tego Bloga.
image
Powód ? Wydaje Mi Się ,Że Nikt Tego Nie Czyta. Po Tej 2 Tygodniowej Przerwie Prawie Wgl Nikt Nie Wchodzi.
Poza Tym, Jak Patrzę Na inne Blogi, Co Mają Po 13- 50 Tys. Wyś., Po prostu Skręca Mi Żołądek, Nie Wiem, Jak One Wszystkie To Robią...
Także, Być Może, To Już Koniec. Oczywko Jeszcze Się Waham Ale Jak Wiadomo- Każdy Może Coś Zrobić Pod Wpływem Chwili...

SORRY, STALI CZYTELNICY !
I Nie Zadajcie Sobie Takiego Pytania :
image
X D.

____________________________

Druga Sprawa jest Taka, Ze jakby Blog Jednak Dalej Istniał- W Co Wątpię - Rozdziały Byłyby Dłuższe. Mi Wystarcza Taka Długość, Ale Jak Ostatnio Przejrzałam Wszystkie Wpisy, Uznałam ,Ze Odkąd Zaczęłam Pisać Bloga, Rozdziały Są Coraz To Krótsze. Miejsce zajmują Jedynie Ruchome Gify ( Nie Licząc Megaa Dłuuuuuuugaśnej Noteczki ).

____________________________

Trzecia Sprawa Polega Na Rozgłosie. Jeśli Jednak Uda mi Się Zostać, Chciałabym Dodać Trochę Więcej Czytelników ( I Nie Piszcie ,Ze zależy Mi Tylko Na Komentarzach I ,Ze Powinnam Pisać Dla Sibie, Bo To Gówno Prawda. Jeśli Publikuję Coś W Internecie Znaczy To, Że Chciałabym Aby KTOKOLWIEK To Czytał. ).


_____________________________

Czwarty Powód : Niedługo Wakacje. I Wcale Nie Oznacza To ,Że Będę Miec Więcej Czasu Na wklejanie Długich Notek- Wręcz Przeciwnie- Ciągle Gdzieś Wyjeżdżam. Musielibyście Uszanować To, Ze Czasem Mnie Nie Będzie.
image

______________________

Już Nawet Nie Będę Wspominać O Piątym Powodzie, Którym Jest Brak Czasu, Bo Pewnie Temat Ten Był Często Poruszany Na innych Blogach, I Macie Go Dość.

______________________

I To Są Właśnie Powody Usunięcia Bloga. Bardzo Lubię Go Pisać, No Ale brak Czasu Sprawia ,Że Notki Są Krótkie I Wstawiane Rzadko. Z Resztą Powody Są Podane Powyżej, Jak Nie Zrozumieliście, Czytnijcie Je Again.

11 komentarzy:

  1. Prosze nie przestawaj pisać bloga ;( Twoje opowiadania są super kocham twojego bloga <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nw... Mam strasznie mało czytelników i chwilowo brak weny : (. Jak chcesz popisać, to moje gg : 8919444

      Usuń
  2. Nom twój blog jest zaje*isty :*** Plis nie przestawaj pisć ;) Ile masz lat Ashley ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Wstawię ankiete i jeżeli będzie sporo głosów, to zostanę : )
      Hahaha a ile byś mi dała ? :3

      Usuń
  3. Chyba 15 albo 16 xd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heu heu heu X D. No nie powiem, miło, miło : 3
      A ty nie masz żadnego konta na blogspocie czy gdzieś anonimku ? < 33

      Usuń
  4. Hej. Jak chcesz to mogłabym ci pomóc w prowadzeniu bloga ;)




    -Nikola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm... Jaka propozycja X D
      No to zależy czy chcesz pomagać w rozgłosie, dawać pomysły na bloga, pomóc mi pisać bloga czyli pisać z różnych perspektyw... Dużo tego : 3

      A masz jakiegoś bloga czy coś żebym mogła poczytać ? Tak na próbkę X D

      Usuń
  5. Ashley zostań !!! Porzebuje twojego bloga, jest świetny !!!
    Prosze, pisz go dalej <333333333
    A jak chcesz zacząć pisać nowy, to pisz dwa :DDDDDDD
    Amber

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, teraz w sumie mi się będzie nudziło przez całąnoc więc wysilę się dla was i wstawię JEDEN ( narazie ) rozdział. Jak się będzie podobał, to rozpocznę kontynuacje bloga a jak narazie... czekajcie na NN : 3

    OdpowiedzUsuń